Oldal kiválasztása

Vásárlási információk

 

A megrendelés folyamata az Alfisti Shop webáruházban

 

Ebben a tájékoztatóban megmutatjuk Neked, hogyan tudsz egy vagy több terméket megrendeli az Alfisti Shop webáruházból.

 

Termék keresése

A termékeket a felső menüsorban, a SHOP szóra kattintva tudod elérni. Ha egy konkrét terméket szeretnél megvásárolni, akkor a menüsorban a nagyító ikonra kattintva a keresőmezőbe tudod beírni, amit keresel.

 

Termék kiválasztása

Ha tetszik valamelyik termék, kattints rá, így meg tudod nézni a többi képet is róla, sőt, akár rájuk is tudsz nagyítani. Olvasd el a termékleírást és a részleteket is!

 

Kosárba helyezés

Ha megtetszett valamelyik termékünk, akkor a “Kosárba teszem” gombra kattintva helyezheted a megvásárolni kívánt terméket a kosaradba. A jobboldali menüben folyamatosan látod, mik vannak a kosaradban, illetve mekkora értékben pakoltál eddig a kosaradba. Ne felejtsd, 20 000 Ft felett ingyenes a szállítás. Fent, a honlap tetején a vékony piros sávból is bármikor eléred a kosarad.

 

Kosáron belüli műveletek: Darabszám változtatása

Ha rákattintasz a fent említett bármelyik ponton a kosárra, akkor meg tudod nézni részleteket is. A kosároldalon még van lehetőséged a termékek darabszámát megváltoztatni, ha valamiből esetleg több vagy kevesebb kellene. A kosár magától frissül minden módosítás után, de szükség esetén a módosítást követően a „Kosár frissítése” gombra kattintva te is megteheted azt.

 

Kosáron belüli műveletek: Termék eltávolítása

Amennyiben valamelyik kosárba tett terméket mégsem szeretnéd megrendelni, úgy lehetőséged van az érintett termék(ek)et a kosárból eltávolítani. Az eltávolításhoz kattints a termék neve mellett található kis x ikonra. Ezt követően a kiválasztott termék eltűnik a kosárból.

 

Kosáron belüli műveletek: Kuponkód megadása

Ha rendelkezel az Alfisti Shop webáruházban felhasználható kuponkóddal, a Kosár oldalon tudod érvényesíteni, csak kattints a „Kupon beváltása” mezőre és add meg a kódod. A rendszer ezt követően levonja a kuponod által biztosított kedvezményt a vásárlásod összegéből. Ha esetleg van ajándékkártyád, akkor ennek kódját ugyanitt, csak kicsit lejjebb, a kosárösszesítés alatt tudod megadni.

 

Pénztár megnyitása (SZÁLLÍTÁSI OLDAL)

A kosárban lévő „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva megjelenik a szállítási oldal. Az oldalon a számlázási címed, a kiszállítási adataidat és a fizetés módját tudod meghatározni, illetve üzenetet tudsz hagyni az Alfisti Shopnak.

 

Szállítási adatok és módok megadása

Amennyiben már regisztrált ügyfelünk vagy és bejelentkeztél az oldalra, a régebben megadott adatokkal automatikusan kitölti a rendszer a szállítási űrlapot, így nem kell minden adatot manuálisan minden újabb megrendelésnél kitöltened, csak a beírt adatok megfelelőségét ellenőrizd le. Lehetőséged van az adatokon módosítani a beírt szövegek átírásával.

Amennyiben azt szeretnéd, hogy ne a számlázási  címedre szállítsuk ki a rendelésed, akkor pipáld ki a “Szállítás másik címre?” kérdés előtti négyzetet, s máris meg tudod adni a szállítási címed.

Ha még nem regisztráltál vagy vendégként vásárolsz, akkor töltsd ki a szállítási mezőket, különös tekintettel a piros csillaggal ellátott mezőkre, hiszen anélkül a rendszer nem enged továbblépni.

Fontos, hogy minden esetben adj meg telefonszámot, ahol szükség esetén a megrendeléseddel kapcsolatban egyeztetni tudunk veled, illetve egy használatban lévő e-mail címet, mivel erre az e-mail címre fogunk visszaigazoló e-mailt küldeni Neked a megrendelésedről.

A szállítási adatok alatt ki tudod választani a szállítási módot. Jelenleg négy közül választhatsz. Személyes átvétel AlfaCityn – ez csak időszakos opció, pár héttel az aktuális AlfaCity előtt van csak lehetőség rá -, Foxpost csomagautomatába, Foxpost házhozszállítás és posta. Válaszd ki a számodra legkényelmesebbet!

20 000 Ft feletti rendelés esetén a kiszállítás ingyenes.

 

Fizetés

Az oldal alján a rádiógombok kijelölésével pedig kétféle fizetési módból tudsz választani. Bankkártyás azonnali fizetés, illetve banki átutalás. Előbbi (bankkártyás fizetés) esetében a Tovább a fizetéshez gombra kattintva a webáruház egyből átirányít a bankkártyás fizetéshez. Utóbbi (banki utalás) esetében a Megrendelés elküldése gomb megnyomása után a következő lapon, illetve e-mailben is megkapod az utaláshoz szükséges adatokat. Ez esetben neked kell gondoskodnod a pénz elküldéséről. A bankszámlaszám birtokában természetesen akár bankpénztárban is be tudod fizetni a vásárlás összegét.

Ezt követően e-mailben kapsz értesítést a vásárlásod aktuális állapotáról.

 

Készlet

Azon termékek, amelyek leírásában jelezzük, hogy készleten vannak, a termék kifizetését követő 2-3 munkanapon belül útnak indítjuk feléd. Azon termékek, amelyek nincsenek készleten, külön jelezzük a termékleírásban, ahogy annak legkorábbi szállítási idejét is. Ezek szállítási ideje tőlünk független, de igyekszünk minél előbb beszerezni és útjára indítani azokat is.

 

Elállási jog

A törvény szabályozza az elállási jog feltételeit. Amennyiben nem egyedileg rendelt termékről van szó, akkor annak kézhez vételétől számított 14 napon belül lehetőséged van a vásárlástól való elállásra. Azonban ebben az esetben – ahogy azt a törvény is meghatározza – téged terhel a termék sértetlen állapotban való visszajuttatása, illetve annak költsége. A termék visszaérkezése után térítjük vissza a termék árát.

Egyedileg, a te kérésedre gyártott termékekre (“…olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak…” ) nem vonatkozik az elállási jog sem a gyártási idő alatt, sem pedig a kézhez vételt követő 14 napban. Ha egyedi termékről van szó, azt minden esetben jelezzük a termék adatlapján.

 

Megrendeléssel kapcsolatos adatmódosítás lehetőségei

Amennyiben az Alfisti Shop webáruházban leadott megrendelésedet (számlázási, szállítási cím, név) módosítani szeretnéd, azt az ügyfélszolgálatunkon keresztül tudod megtenni addig, amíg a rendelésed „Feldolgozás alatt„ státuszban van, amit a fiókod “Rendelések” menüpont alatt tudsz ellenőrizni. Küldd el módosítási kérésedet, problémádat e-mailben az info@alfistishop.hu címre, ahol készséggel állunk rendelkezésedre..

 

Segítség, elakadtam!

Küldd el kérdésedet, problémádat e-mailben az info@alfistishop.hu címre, ahol készséggel állunk rendelkezésedre.

 

Köszönjük, hogy Alfisti Shop terméket vásároltál!