Oldal kiválasztása

Vásárlási információk

 

A megrendelés folyamata az Alfisti Shop webáruházban

 

Ebben a tájékoztatóban megmutatjuk Neked, hogyan tudsz egy vagy több terméket megrendeli az Alfisti Shop webáruházból.

 

Termék keresése

A termékeket a felső menüsorból tudod elérni. Ha egy bizonyos típusú terméket szeretnél megvásárolni – pl. autófelszerelések vagy ruházat -, akkor a menüből indulj el, válaszd ki a számodra érdekes menüpontot. Ha pontosan tudod, hogy mely terméket keresed – pl. cipő, fakanál -, akkor a fent található keresőmezőbe írd be, amit keresel.

 

Termék kiválasztása

Válaszd ki a megvásárolni szándékozott terméket. Ha fölé viszed az egeret, a termék képének jobb oldalán megjelenik egy szem és egy szív ikon. A szem ikonra kattintva előnézetben is megtekintheted a terméket. A szív ikonra kattintva pedig elmentheted a kívánságlistádba. A termék adatlapjának megnyitásához kattints rá!

 

Kosárba helyezés

Terméket a főoldalról vagy az almenükből, előnézetből és a termékoldalakról is a kosárba tudod helyezni.

A főoldalon vagy adott menüpontban a kilistázott termékek alatt található “Kosárba rakom” gombra kattintva helyezhetett a megvásárolni kívánt terméket a kosárba.

Az előnézethez mozgasd az egeret a termék fölé. Ekkor megjelenik egy szem és egy szív ikon. A szem ikonra kattintva előjön az előnézet, rajta a „Kosárba rakom” gombbal. Erre kattintva tudod a terméket a kosaradba helyezni.

A termék adatlapján kattints a „Kosárba rakom” ikonra, hogy a kiválasztott terméket a kosárba tudd tenni.

Mindegyik esetben jobb oldalt felül a kosár ikon mellett egy kis szám fogja jelezni, hány termék van a kosaradban. Ugyanitt azt is láttad, mekkora értékben pakoltál már terméket a kosaradba. Egymásután több terméket is a kosárba helyezhetsz.

 

A kosár leírása

Mozgasd az egeredet a jobb felső sarokban lévő kosár ikonra. Ekkor kinyílik a kosarad és láthatod a tartalmát. A kosárban megjelenik a termék neve, a kiválasztott darabszám éa a termékből választott darabszám alapján kiszámolt bruttó ára. A kosár alján a teljes vásárlás, szállítás nélküli, bruttó összértékét jeleníti meg az oldal. Amennyiben több terméket vásárolsz egyszerre, úgy ezek összegét.

 

Kosáron belüli műveletek: Darabszám változtatása

A kosárba helyezett termékeknél még van lehetőséged a termékek darabszámát megváltoztatni. A kosár ikonra kattintva belépsz a kosaradba. Itt át tudod írni a termék neve és ára mellett a darabszámot a kívánt mennyiségre. Amennyiben az adott termékből már nincs további mennyiség készleten, a rendszer nem engedi a darabszámot magasabbra állítani. A módosítást követően a „Kosár frissítése” gombra kattintva az adott termék vásárlásának bruttóösszértékét és a teljes vásárlás bruttó összértékét is újraszámolja és megjeleníti a rendszer.

 

Kosáron belüli műveletek: Termék eltávolítása

Amennyiben valamelyik kosárba tett terméket mégsem szeretnéd megrendelni, úgy lehetőséged van az érintett termék(ek)et a kosárból eltávolítani. Az eltávolításhoz kattints a termék neve mellett található kis x ikonra. Ezt követően a kiválasztott termék eltűnik a kosárból.

 

Kosáron belüli műveletek: Kuponkód megadása

Ha rendelkezel az Alfisti Shop webáruházban felhasználható kuponkóddal, itt tudod érvényesíteni, oly módon, hogy az erre fenntartott mezőbe beírod azt, és rákattintasz a „Kupon beváltása” mezőre. A rendszer ezt követően levonja a kuponod által biztosított kedvezményt a vásárlásod összegéből.

 

Pénztár megnyitása (SZÁLLÍTÁSI OLDAL)

A kosárban lévő „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva megjelenik a szállítási oldal. Az oldalon a számlázási címed, a kiszállítási adataidat és a fizetés módját tudod meghatározni, illetve üzenetet tudsz hagyni az Alfisti Shopnak.

Ha már regisztrált tagunk vagy, akkor a legfelső sorban kattints a “Visszatérő vásárló vagy? Kattints ide a bejelentkezéshez” linkre. Így be tudsz lépni, s nem kell minden alkalommal újra és újra megadni az adataidat.

 

Szállítási adatok és módok megadása

Amennyiben már regisztrált ügyfelünk vagy és bejelentkeztél az oldalra, a régebben megadott adatokkal automatikusan kitölti a rendszer a szállítási űrlapot, így nem kell minden adatot manuálisan minden újabb megrendelésnél kitöltened, csak a beírt adatok megfelelőségét ellenőrizd le. Lehetőséged van az adatokon módosítani a beírt szövegek átírásával.

Amennyiben azt szeretnéd, hogy ne a számlázási  címedre szállítsuk ki a rendelésed, akkor pipáld ki a “Szállítás másik címre?” kérdés előtti négyzetet, s máris meg tudod adni a szállítási címed.

Ha még nem regisztráltál vagy vendégként vásárolsz, akkor töltsd ki a szállítási mezőket, különös tekintettel a piros csillaggal ellátott mezőkre, hiszen anélkül a rendszer nem enged továbblépni.

Fontos, hogy minden esetben adj meg telefonszámot, ahol szükség esetén a megrendeléseddel kapcsolatban egyeztetni tudunk veled, illetve egy használatban lévő e-mail címet, mivel erre az e-mail címre fogunk visszaigazoló e-mailt küldeni Neked a megrendelésedről.

Az űrlap alatt ha bepipálod a “Fiók létrehozása?” előtti négyzetet, akkor a rendszer el is menti az adataid, s legközelebb az itt megadott e-mail címeddel be tudsz lépni, s nem kell újból kitöltened minden adatod.

Az oldal alján a rádiógombok kijelölésével kétféle fizetési módból tudsz választani. Banki átutalás esetén a rendelés elküldése után a következő lapon, illetve e-mailben is megkapod az utaláshoz szükséges adatokat. PayPal választása esetén a rendelés elküldése után az oldal átirányít a PayPal oldalára, ahová az ottani fiókodba bejelentkezve azonnal rendezni tudod a vásárlásod ellenértékét.

 

Megrendelés leadása

A megrendelés leadását az oldalon a fizetési módok megadása alatt található „Megrendelés elküldése” gombra kattintással tudod befejezni.

 

Értesítés a megrendelés sikeres rögzítéséről és az Eladó felé történő továbbításáról

A megrendelés leadásakor az Alfisti Shop webáruház által generált automatikus e-mail üzenet jelzi annak sikeres rögzítését és Eladó felé történt továbbítását.

A fizetési tranzakció sikerességéről a fizetési szolgáltató (bank, PayPal) külön értesítést küldhet.

 

Szállítás

A Kosár és a Pénztár oldalon is megtalálod a szállítási költséget. A Magyar Posta Zrt. szolgáltatásával juttatjuk el rendelésed hozzád. Három szállítási díjat alkalmazunk, amelyet a rendszer a rendelt termékek típusától, súlyától és méretétől függően automatikusan beállít. Az alapdíj 990 Ft, a nagyobb és nehezebb csomagokra a csomagdíj pedig 1 550 Ft. Ha csak matricákat rendelsz, amelyeket formájukból és súlyukból adódóan szabvány ajánlott levélként is el tudunk juttatni a számodra, akkor a szállítási költség 490 Ft.

20 000 Ft feletti rendelés esetén a kiszállítás ingyenes.

A rendelésed kiszállítása több tényezőtől függ. A termékek adatlapján megtalálod, hogy a megvásárolt termék készleten van vagy a rendelésed alapján gyártatjuk le, rendeljük meg mi is. Utóbbi esetben ugyanitt tájékozódhatsz arról is, hogy átlagosan mennyi időt szokott igénybe venni a termék legyártása, illetve az Alfisti Shopba való megérkezése. Ezt követően tudjuk postázni azt neked.

A webshop részéről a csomagok elindítása rendelési számtól függően átlagosan hetente egyszer történik meg. Így ha például az utalásod az adott heti postázás után jut el hozzánk, akkor a csomagod már csak a következő heti postázással tud elmenni. A csomag postától hozzád való megérkezési időről részletesen a Magyar Posta Zrt. honlapján tájékozódhatsz. Tapasztalataink szerint átlagosan 2-3 munkanap alatt szokták kézbesíteni a csomagokat.

 

Készlet

Azon termékek, amelyek leírásában jelezzük, hogy készleten vannak, a termék kifizetését követő 2-3 munkanapon belül útnak indítjuk feléd. Azon termékek, amelyek nincsenek készleten, külön jelezzük a termékleírásban, ahogy annak legkorábbi szállítási idejét is. Ezek szállítási ideje tőlünk független, változó, egy héttől kettő hónapig is terjedhet. Amennyiben láthatólag hosszabb időt vesz igénybe a termék legyártatása, beszerzése, úgy arról tájékoztatunk. Amennyiben megkeresel minket ezzel kapcsolatban akár e-mailben, akár a Shop Facebook oldalán, az ügyfélszolgálat munkaidejében a tőlünk telhető legrövidebb időn belül igyekszünk arra legjobb tudásunk szerint válaszolni.

 

Elállási jog

A törvény szabályozza az elállási jog feltételeit. Amennyiben nem egyedileg rendelt termékről van szó, akkor annak kézhez vételétől számított 14 napon belül lehetőséged van a vásárlástól való elállásra. Azonban ebben az esetben – ahogy azt a törvény is meghatározza – téged terhel a termék sértetlen állapotban való visszajuttatása, illetve annak költsége. A termék visszaérkezése után térítjük vissza a termék árát. Egyedileg, a te kérésedre gyártott termékekre (“…olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak…” ) nem vonatkozik az elállási jog sem a gyártási idő alatt, sem pedig a kézhez vételt követő 14 napban. A jelenlegi termékkínálatunkból ilyenek például a hímzett alfás cipők, melyeket kifejezetten a te rendelésed alapján a te általad kívánt színben, méretben és fazonban rendelünk meg a hímzőcégtől a te számodra, vagy a puffok, amiket szintén a te színösszeállításod, anyag- és lábtípus választásod alapján rendelünk meg a kárpitostól.

 

Megrendeléssel kapcsolatos adatmódosítás lehetőségei

Amennyiben az Alfisti Shop webáruházban leadott megrendelésedet (számlázási, szállítási cím, név) módosítani szeretnéd, azt az ügyfélszolgálatunkon keresztül tudod megtenni addig, amíg a rendelésed „Feldolgozás alatt„ státuszban van, amit a fiókod “Rendelések” menüpont alatt tudsz ellenőrizni. Küldd el módosítási kérésedet, problémádat e-mailben az info@alfistishop.hu címre, ahol készséggel állunk rendelkezésedre..

 

Segítség, elakadtam!

Küld el kérdésedet, problémádat e-mailben az info@alfistishop.hu címre, ahol készséggel állunk rendelkezésedre.

 

Köszönjük, hogy Alfisti Shop terméket vásároltál!